جمعه

نام های پارسی


من این کتاب ها را می خوانم و نام های ایرانی و دلیر را می بینم افتخار و احساس غرور می کنم و وقتی نام های امروز ایران را  … اما انگیزه ای و احساس مبارزه به من دست میدهد چون می بینم نیاکانمان از شمال تا جنوب ایران انسان های آزاده و مبارز طلبی بوده اند . اگر اینان نبودند و از خاک و فرهنگ ایران دفاع نمی کردند الان ما یا غرب زده بودیم یا عرب زده یا اصلا ایرانی وجود نداشت. اما همان طور که خود می بینید چند سالیست که موج جدیدی در هموطنانم شکل گرفته که چه نام های زیبای پارسی بر فرزندانشان می گذارند.امید است به جایی برسیم تا ایرانی به هویتش و اصالت فرهنگش واقف شود تا در آینده هر انسان آزاده ای بهترین نام ها را انتخاب کند فارق از محدودیت.

هیچ وقت وطن پرست نبودم .من ایران دوستم .حس دفاع مثل جانباختگان از ابتدا تا جنگ هشت ساله و این چند مدت از خاک و فرهنگ در من همیشه وجود دارد. شما چطور؟

هیچ نظری موجود نیست: